مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =

شرکت پخش کنسرو سگ طعم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد تشکیل دهنده کنسرو سگمرجع خرید کنسرو سگ طعم مرغ
شرکت پخش کنسرو سگ طعم مرغ

بزرگترین شرکت پخش کنسرو سگ طعم مرغ محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه می دارد. آنها در قوطی های استاندارد قرار گرفته اند، فاقد مواد نگهدارنده بوده و در همین حال طعم خیلی خوبی را دارا می باشند. البته خرید کنسرو طعم مرغ را می توانید که به صورت آنلاین و همچنین عمده انجام دهید. به این ترتیب کنسرو سگ ایرانی را با قیمت عالی به دست می آورید.

شرکت پخش کنسرو سگ طعم مرغ

مواد تشکیل دهنده کنسرو سگ

مواد تشکیل دهنده کنسرو سگ

کنسروهایی که برای حیوانات خانگی نظیر سگ به مصرف می رسند، دو نوع دارند؛ یکی از آنها به صورت آبکی و سوپ مانند است، دیگری به شکل سفت ولی با رطوبت بالا می باشد. اما می دانید مواد تشکیل دهنده این نمونه‌ از فرآورده ها چیست؟ می توان به صورت خلاصه اینطور بیان کرد:

• انواع گوشت مرغ که از ناحیه های گردن، ران، سینه و غیره تشکیل شده اند.
• گوشت ماهی را نیز می توانید به این محصولات اضافه کنید.
• گوشت های بره، گوسفند بالغ، گوساله و غیره هم هستند.
• سبزیجات نیز یکی از مواد اولیه اصلی می باشد.

بنابراین محصولی را که به دست می آورید، نه تنها حاوی مواد مغذی بسیار مفید می باشد، بلکه در پروتئین، آنتی اکسیدان، کربوهیدرات، انواع املاح معدنی و ویتامین ها تشکیل شده اند. جهت دریافت بهتر موضوع می توانید که حتی روی قوطی ها نگاهی بیندازید و ترکیبات را به وضوح مشاهده کنید.

قابل ذکر می باشد که چنین فرآورده هایی تنوع زیادی دارند و خوب است که محصولاتی را بخرید که هیچ نوع ماده افزودنی مضر، رنگ های خوراکی و نگهدارنده ندارند. به این ترتیب سگ شما سالم خواهد ماند.

مرجع خرید کنسرو سگ طعم مرغ

مرجع خرید کنسرو سگ طعم مرغ

این مرجع خرید، کنسرو سگ طعم مرغ را در حجم های متفاوت ارائه می دهد. در همین حال زیر نام مارک های گوناگون به عرضه محصولات می پردازد. آنها را آنلاین توزیع می کند و همینطور به دلیل فروش عمده، مشتریان شرکت را بیشتر تجار تشکیل می دهند که کارشان صادرات فرآورده هایی از این قبیل می باشد.

اما شما هم اگر در زمره بازرگانان این عرصه هستید، قادر بوده تا به راحت ترین‌ شکل و از راه دور محصولات درجه یک شرکت را به دست آورید. فقط باید با یکی از پل های ارتباطی که در زیر مشاهده می کنید، تماس بگیرید. به این صورت جزئیات کامل را تهیه کرده و در همین حال محصولی را که نیاز دارید سریع پیدا خواهید کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید