مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

شرکت عرضه تشویقی سگ چیپسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تشویقی سگ چیپسیمیزان استفاده تشویقی سگ چیپسیخصوصیات تشویقی سگ چیپسیفروش تشویقی سگ چیپسی
شرکت عرضه تشویقی سگ چیپسی

شرکت عرضه تشویقی سگ چیپسی باکیفیت انواع تشویقی سگ چیپسی مفید برای سگ های توله و بالغ را به صورت کلی و با قیمت مناسب به فروش می رساند. اگر می خواهید با تنوع تشویقی، میزان مصرف، ویژگی ها و مرکز فروش تشویقی چیپسی سگ آشنا شوید لطفاً با ما در ادامه این نوشته همراه شوید.

شرکت عرضه تشویقی سگ چیپسی

انواع تشویقی سگ چیپسی

انواع تشویقی سگ چیپسی

انواع تشویقی سگ چیپسی را در این بخش معرفی خواهیم نمود. تشویقی ها را از نقطه نظر های مختلف دسته بندی می کنند. وزن و مزه تشویقی از جمله فاکتور هایی هستند که تشویقی چیپسی بر اساس آن ها دسته بندی می شود.

تشویقی چیپسی ۲۰۰ گرمی، تشویقی سگ چیپسی ۱ کیلویی و ۲ کیلویی از جمله تشویقی هایی هستند که بر اساس وزن محصول تشویقی دسته بندی می شوند.

از لحاظ طعم نیز می توان به تشویقی چیپسی با طعم مرغ، طعم بلوبری، طعم بوقلمون، طعم ماهی، طعم موز، طعم اسفناج و مرغ، طعم سیب زمینی و مرغ، طعم بره، طعم کیوی و مرغ، طعم جیگر و طعم اردک اشاره داشت.

البته تشویقی های چیپسی از لحاظ رنگ و شکل نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال چیپس های دارای شکل مثلث، دایره، مستطیل و یا خلالی را می توان از زمره چیپس ها با شکل های متفاوت به شمار آورد.

در تشویقی هایی که به صورت چیپس برای سگ ها تهیه می شوند می توانید رنگ های مختلفی را مشاهده کنید. رنگ های سفید، سیاه، زرد، قهوه ای، قرمز و نارنجی از زمره رنگ های متنوع تشویقی های سگ به حساب می آیند.

میزان استفاده تشویقی سگ چیپسی

میزان استفاده تشویقی سگ چیپسی

میزان استفاده تشویقی سگ چیپسی بر اساس پارامتر های مختلفی نظیر نژاد سگ، سن سگ، وزن سگ و میزان فعالیت روزانه تعیین می گردد. بنابراین اگر قرار است به سگ خود یک چیپس خوشمزه بدهید لازم است به این پارامتر ها توجه داشته باشید.

برای تعیین اندازه دقیق مقدار تشویقی برای سگ لازم است با دامپزشک حیوان مشورت شود تا بر اساس استاندارد های علمی میزان دقیق خوراکی را که می خواهید به سگ بدهید مشخص کند.

به طور کلی می توان گفت باید برای هر سگ حدود یک تا دو عدد چیپس به صورت روزانه داده شود. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که فقط زمانی می توان به سگ این چیپس را داد که در حال یادگیری آموزش است و یا دچار افسردگی شده و برای شاد کردن به او این خوراکی لذیذ را می دهید.

نباید بیش از حد استاندارد از این چیپس به سگ داده شود زیرا حیوان دچار چاقی شده و ممکن است با بیماری های زیادی دست و پنجه نرم کند. بنابراین بهتر است در مصرف این خوراکی تشویقی برای سگ حد اعتدال را رعایت کنید و هرگز در استفاده آن برای سگ زیاده روی نکنید.

خصوصیات تشویقی سگ چیپسی

خصوصیات تشویقی سگ چیپسی

خصوصیات تشویقی سگ چیپسی موضوعی است که در این قسمت از متن قصد داریم پیرامون آن با شما صحبت کنیم. برخی از ویژگی های این تشویقی به شرح زیر هستند:

حاوی املاح مفید: این تشویقی دارای املاح معدنی و ویتامین های مختلف مفید برای سگ می باشد که این مواد شامل ویتامین دی، ویتامین ای، ویتامین سی، کلسیم و روی هستند. وجود هر کدام از این مواد مغذی بر روی سوخت و ساز و متابولیسم بدن سگ نقش موثری داشته و عملکرد سیستم ایمنی بدن حیوان را بالا برده و در نگهداری از مفاصل و دندان های حیوان کارساز است.

طعم دلپذیر و نشاط بخش: خوردن این خوراکی برای تمامی نژاد های سگ لذت بخش است و حیوان با خوردن آن احساس شادابی می کند و آرامش زیادی به دست می آورد.

کیفیت عالی و بسته بندی بی نظیر: مواد اولیه به کار رفته در ساخت خوراکی چیپسی از مواد طبیعی تازه و سودمند برای سگ می باشند که درون بسته های مرغوب عاری از سوراخ و پارگی قرار داده شده اند. بسته بندی این مواد به گونه ای است که کیفیت تشویقی را حفظ کرده و از ورود نور و گرما به درون آن پیشگیری می کند.

فروش تشویقی سگ چیپسی

فروش تشویقی سگ چیپسی

فروش تشویقی سگ چیپسی به صورت اینترنتی در وزن ها و طعم های متنوع به صورت عمده و با نرخ استثنایی توسط شرکت بازرگانی دارا پت که یک عرضه کننده بی واسطه خوراک حیوانات خانگی است صورت می پذیرد.

برای خرید تشویقی چیپسی و دیگر انواع تشویقی و خوراک اصلی سگ و کسب اطلاعات قیمت، اصالت فیزیکی محصول، تضمین خرید، نحوه ارسال کالا و سایر خدماتی که در این بازرگانی انجام می شود می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست آمده است با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده پاسخگویی به همه پرسش های شما مشتری گرامی در خصوص خوراک های سگ می باشند و مشاوره های لازم را در این حوزه به شما ارائه می دهند و شما را در این خصوص راهنمایی خواهند نمود.

لطفاً برای کسب اطلاعات قیمت روزانه محصول و درخواست سفارش در حجم زیاد این محصول با ما در ارتباط باشید. در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید و نیاز دارید که تشویقی سگ را سفارش دهید در کوتاه ترین زمان ممکن این کالا را برای شما ارسال خواهیم کرد.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید