مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

شرکت تولید تشویقی سگ طعم مرغ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تشویقی سگ کدام است؟مشخصات تشویقی سگ طعم مرغبررسی کیفیت تشویقی سگمراکز عرضه تشویقی سگ طعم مرغ
شرکت تولید تشویقی سگ طعم مرغ

عرضه تشویقی سگ طعم مرغ در شرکت تولید تشویقی سگ به صورت کلی صورت می گیرد. می توان انواع تشویقی مفید سگ را با نرخی مناسب بدون واسطه از تولید کننده خریداری کرد. خرید تشویقی ارزان سگ برای تجار بزرگ و صادر کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این مطلب در خصوص انواع، کیفیت و مشخصات تشویقی سگ سخن به میان می آوریم. اگر به این موضوعات علاقه دارید لطفاً با ما همراه شوید.

شرکت تولید تشویقی سگ طعم مرغ

انواع تشویقی سگ کدام است؟

انواع تشویقی سگ کدام است؟

انواع تشویقی سگ کدام است؟ این سوالی است که در ذهن کسانی مطرح می شود که می خواهند این تشویقی ها را خریداری کرده و یا با آن ها آشنا شوند.

برای پاسخ به این سوال باید گفت که تشویقی های سگ را از جنبه های گوناگونی دسته بدنی می کنند و بسیار متنوع هستند که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

تشویقی های طبیعی سگ: در ساخت این نوع از تشویقی ها از اعضاء طبیعی و یا قسمت های مختلف بدن حیوانات اهلی و پرورشی نظیر مرغ، بوقلمون، ماهی، گاو و بره استفاده می کنند. پای مرغ خشک، پای بوقلمون خشک، گوش بره خشک، بال مرغ خشک، بال بوقلمون خشک و استخوان پای بره از جمله این تشویقی ها به شمار می روند.

تشویقی های میله ای: علت نامگذاری آن ها به سبب شکل میله ای که دارند می باشد و اغلب این تشویقی ها یا به صورت نرم و یا به صورت سفت آماده می شوند. برخی از نمونه های این تشویقی ها از دورپیچ مرغ و یا بره در اطراف خود نیز برخوردارند.

تشویقی های ژلاتینی: ماده به کار رفته در آن ها ژلاتین می باشد و بیشتر به شکل استخوان های ژلاتینی می باشند که برای مفاصل سگ ها بسیار سودمند هستند.

تشویقی های نرم: این تشویقی ها از مواد ترکیبی اغلب ساخته شده و از مواد پروتئینی گوشتی، پروتئین گیاهی، سبزیجات، میوه ها، لبنیات، کربوهیدرات، چربی ها و آب در ساخت آن ها استفاده می شود.

مشخصات تشویقی سگ طعم مرغ

مشخصات تشویقی سگ طعم مرغ

مشخصات تشویقی سگ طعم مرغ به صورت زیر است:

• همانطور که گفته شد طعم مرغ در ساخت این تشویقی به کار برده شده است و به همین سبب برای سگ ها لذت بخش است و اغلب نژاد های سگ از خوردن آن نهایت لذت را می برند.

• ترکیبات به کار رفته در این خوراک متعادل بوده و از پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، آب و ویتامین ها در ساخت ان استفاده شده است.

• در تقویت سیستم ایمنی بدن سگ کارساز می باشد و عملکرد دستگاه گوارش حیوان را بهبود می بخشد. همچنین در تحکیم مفاصل و استخوان های سگ نقش مهمی را بر عهده دارد.

• در پاکیزه نگه داشتن دهان سگ از میکروب های تخریب کننده دندان و لثه بسیار سودمند است و با جویدن آن توسط سگ محیط دهان حیوان تمیز می شود.

• این تشویقی ها در وزن های گوناگونی تولید می شوند که می توان به تشویقی ۷۰ گرمی و تشویقی ۹۰ گرمی سگ اشاره کرد.

• بسته بندی این خوراک به گونه ای است که از نفوذ آلاینده ها، نور و رطوبت به درون بسته غذا جلوگیری می گردد و خوراک کاملاً بهداشتی و سالم است و می توان آن را برای مدت زمان معینی که بر روی بسته درج شده است نگهداری کرد.

بررسی کیفیت تشویقی سگ

بررسی کیفیت تشویقی سگ

بررسی کیفیت تشویقی سگ موضوعی است که در این قسمت قرار است در خصوص آن با شما صحبت کنیم.

تولید کنندگان برای این که مواد غذایی برای تولید تشویقی سگ را آماده کنند از نظر کارشناسان حرفه غذای حیوانات استفاده می کنند و مواد غذایی با ارزش برای بدن سگ را با نسبتی معین فراهم می آورند.

در ساخت تشویقی از املاح مفید معدنی و ویتامین هایی نظیر ویتامین دی، ویتامین سی، آهن، ویتامین ای، کلسیم، فسفر و روی بهره می گیرند که برای تراکم استخوان ها، پاکیزه شدن دندان ها، بهبود کارایی گوارش حیوان و تقویت سیستم ایمنی او مفید است.

در زمان ساخت این غذای تشویقی از مواد غذایی درجه یک و کاملاً تازه استفاده می شود. مراحل پخت و آماده سازی غذا با استفاده از دستگاه های نوین و کاملاً پیشرفته صورت می گیرد و به همین دلیل از دخالت دست در امر آماده سازی غذا جلوگیری می شود و محصولی کاملاً بهداشتی و سالم تهیه می شود.

پس از تهیه شدن غذا در کارخانه آن ها را به قسمت بسته بندی ارسال می کنند و تشویقی سگ را در بسته ها و یا ظروف کاملاً عاری از هوا قرار می دهند. به این ترتیب کیفیت مواد غذایی درون بسته ها کاملاً تازه و سالم می ماند.

مراکز عرضه تشویقی سگ طعم مرغ

مراکز عرضه تشویقی سگ طعم مرغ

مراکز عرضه تشویقی سگ طعم مرغ بسیار متنوع هستند، لیکن اگر شما خواسته باشید این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن و در حجم زیاد و قیمت مناسب سفارش دهید می توانید به مراکزی مراجعه کنید که با تولید کننده ارتباط مستقیم دارند و محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می کنند.

برای خرید غذای سگ تشویقی کلی و با نرخ ویژه می توانید از طریق این سایت که متعلق به بازرگانی اینترنتی دارا پت است اقدام کنید.

در هر چای ایران می توانید برای سفارش غذای سگ اقدام کنید و مطمئن باشید که در زمانی کوتاه محصولات سفارشی شما را برایتان ارسال خواهیم نمود.

برای این که از قیمت محصولات این مجموعه آگاه شوید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر این نوشته با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب ما آماده پاسخگویی به همه پرسش های شما در خصوص محصول تشویقی سگ و دیگر محصولات و خدمات این بازرگانی هستند و حاضرند شما را در این عرصه راهنمایی کنند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید