مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

خرید عمده کنسرو غذا سگ ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کنسرو غذا سگ ایرانی درجه یکفروشگاه کنسرو غذا سگ ایرانی
خرید عمده کنسرو غذای سگ ایرانی

اگر قصد خرید عمده کنسرو غذا سگ ایرانی با قیمت مناسب دارید بهتر است به مرکز پخش این محصول مراجعه کنید. کنسرو سگ ایرانی ممتاز با وزن های مختلف و در طعم های گوناگون برای نژاد های گوناگون سگ در این مرکز فروش عرضه می گردد. کنسرو سگ هاسکی، شپرد، شیتزو، پامرانین و دیگر محصولات خوراک سگ را از ما بخواهید.

خرید عمده کنسرو غذا سگ ایرانی

کنسرو غذا سگ ایرانی درجه یک

 کنسرو غذا سگ ایرانی درجه یک

کنسرو غذا سگ ایرانی درجه یک که توسط تولید کنندگان داخلی غذای سگ ساخته و به بازار عرضه می شود از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی این محصول برابری می کند لیکن با قیمت بسیار پایین تری از محصولات خارجی مشابه عرضه می گردد.

در ساخت کنسرو های سگ از مواد اولیه پروتئین حیوانی تازه مانند گوشت بره، گوشت گاو، گوشت مرغ، گوشت بوقلمون، ماهی و میگو استفاده می شود. همچنین چربی، آب، کربوهیدرات هایی چون برنج و سیب زمینی نیز در کنار پروتئین های گوشتی برای فرآوری کنسرو به کار برده می شوند.

از مواد نگهدارنده و افزودنی های مضر در تولید این کنسرو های ایرانی سگ به کار برده نمی شود. مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ های بالغ و توله نظیر ویتامین دی، ویتامین ای، کلسیم و روی در فرآوری این کنسرو ها استفاده می گردد.

فروشگاه کنسرو غذا سگ ایرانی

 فروشگاه کنسرو غذا سگ ایرانی

فروشگاه کنسرو غذا سگ ایرانی دارا پت عرضه کننده انواع خوراک تر کنسروی با مزه های گوناگون برای سگ های نژاد های مختلف و در سنین متفاوت می باشد.

برای سفارش کلی محصول و آگاهی از قیمت کنسرو های ایرانی سگ می توانید از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده اند با ما در ارتباط باشید.

کارشناس های با تجربه دارا پت به همه سوال های شما در خصوص محصول کنسرو سگ ایرانی پاسخ می دهند و شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید