مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

خرید انواع کنسرو بچه گربه

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب کنسرو بچه گربهقیمت انواع کنسرو بچه گربه
خرید انواع کنسرو بچه گربه

خرید کنسرو بچه گربه ایرانی و خارجی در انواع مختلف را می توانید با قیمت مناسب و در حجم زیاد از طریق مرکز پخش این کالا تهیه نمایید. اگر برای خرید انواع کنسرو گربه به راهنمایی نیاز دارید با ما همراه شوید تا اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم.

خرید انواع کنسرو بچه گربه

راهنمای انتخاب کنسرو بچه گربه

راهنمای انتخاب کنسرو بچه گربه

موضوعی که در این بخش از مطلب پیرامون آن بحث خواهیم نمود در خصوص راهنمای انتخاب کنسرو بچه گربه است.

برای انتخاب کنسرو برای بچه گربه باید به برخی پارامتر ها به شرح زیر توجه داشته باشید:

سن حیوان: این که بچه گربه در چه مرحله ای از رشد خود قرار داشته باشد در انتخاب کنسرو بسیار اهمیت دارد. گربه هایی که تازه غذا خوردن را آغاز می کنند نیاز به استارتر ها دارند که از چگالی زیادی برخوردار است. لیکن بچه گربه های بزرگتر می توانند از کنسرو های با چگالی کمتر نیز تغذیه نمایند.

ذائقه غذایی: سلیقه غذایی گربه ها با یکدیگر فرق دارد و هر بچه گربه ای از یک طعم خوراک کنسرو شده لذت می برد. بنابراین بر اساس ذائقه حیوان باید برای او این خوراک را خریداری نمود.

کیفیت غذا و نوع و میزان مواد اولیه: در انتخاب کنسرو بچه گربه به کیفیت مواد اولیه و نوع آن ها و ترکیبات غذا توجه ویژه نشان دهید. زیرا مواد غذایی در رشد سریع و کامل بچه گربه ها تاثیر زیادی دارند.

نوع افزودنی ها و ویتامین های خوراک: از غذا هایی برای این موجود کوچک استفاده کنید که حاوی ویتامین های مفیدی نظیر دی، ای و آ باشد و نگهدارنده در ساخت کنسرو به کار نرفته باشد.

ظرف غذا کنسرو: بسته بندی و ظرف کنسرو باید کاملاً وکیوم و عاری از مولکول های هوا باشد تا برای مدت طولانی بتوان آن را سالم نگه داشت.

قیمت انواع کنسرو بچه گربه

قیمت انواع کنسرو بچه گربه

قیمت انواع کنسرو بچه گربه با یکدیگر تفاوت دارد و بر اساس طعم کنسرو، وزن، مواد غذایی به کار رفته و نوع ظرف غذا کنسرو ها قیمت گذاری می گردند.

برای آگاهی از نرخ عمده فروش کنسرو غذا بچه گربه از طریق راه های ارتباطی این سایت با همکاران فروش ما در بازرگانی دارا پت در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید