مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

تولید خوراک پرواری ماهی قزل آلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین غذا برای ماهی قزل آلاصادرات خوراک پرواری ماهی قزل آلا
تولید خوراک پرواری ماهی قزل آلا

با توجه به تولید خوراک پرواری ماهی قزل آلا در ایران، صادرات این خوراک رونق فراوانی یافته است. خوراک ماهی قزل آلا به کشور های مختلفی که در زمینه پرورش این ماهی فعالیت می نمایند صادر می شود. ما در دنباله این نوشته در زمینه بهترین غذا برای قزل آلا صحبت خواهیم نمود. اگر علاقه مند هستید که در این حوزه اطلاعات مفید بیشتری را به دست آورید، لطفاً ما را همراهی کنید.

تولید خوراک پرواری ماهی قزل آلا

بهترین غذا برای ماهی قزل آلا

بهترین غذا برای ماهی قزل آلا

آیا می دانید بهترین غذا برای ماهی قزل آلا چیست؟

همانگونه که خود شما نیز مطلع هستید قزل آلا یک ماهی پرورشی است که با هدف خوراک انسان در حوضچه های ماهی پرورانده می شود. بنابراین بهترین غذایی که به این گروه از ماهی ها می تواند تعلق گیرد غذا ‌هایی است که سبب رشد سریع آن ها به منظور رسیدن هر‌ چه سریع تر این ماهی ها به بازار مصرف می باشد.

ماهی های قزل آلا در طبیعت از انواع ماهی های ریز تر و لارو حشرات و حشره های آبزی تغذیه می نمایند. همچنین برخی سخت پوستان کوچک نیز در رژیم غذایی این ماهی ها قرار دارند.

بنابراین با الهام از طبیعت می توان مواد خوراکی تر و یا با درصد رطوبت بالا را برای این ماهی ها تهیه نمود و در اختیار آن ‌ها قرار داد. همچنین می توان خوراک های خشک آماده و پلت ها را که درصد رطوبت آن ها زیر ۱۰ درصد باشد به خورد قزل آلا داد.

بهترین موادی که سبب رشد سریع در ماهی های پرواری می شود استفاده از کنجاله سویا، آرد گندم، روغن آفتابگردان، روغن ماهی و نشاسته و سایر مواد مغذی و ویتامین های مفید برای این ماهی است.

همه مواد مذکور در بالا را می‌ توان با درصد معینی آماده و با یکدیگر ترکیب نمود و پس از قالب گیری و پخت و خشک شدن در اختیار ماهی قزل آلا قرار داد.

صادرات خوراک پرواری ماهی قزل آلا

صادرات خوراک پرواری ماهی قزل آلا

اگر در عرصه صادرات خوراک پرواری ماهی قزل آلا فعالیت مستمر دارید و به دنبال خرید عمده این کالا با نرخی ارزان قیمت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که با شرکت بازرگانی دارا پت از طریق راه های ارتباطی این سایت تماس حاصل نمایید.

با ارتباط مستقیم با کارخانه داران و تولید کنندگان غذای ماهی قزل آلا، این کالا را با نرخی استثنایی و در حجم زیاد در اختیار مشتری های خویش قرار می دهیم.

لطفاً برای آگاهی از قیمت خوراک پرواری قزل آلا با ما در تماس باشید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید