مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

تولید خوراک ماهی رودخانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان غذای مناسب برای آبزیانعرضه خوراک ماهی رودخانه ای
تولید خوراک ماهی رودخانه ای

با توجه به تولید خوراک ماهی رودخانه ای در کشور، عرضه خوراک ماهی در مراکز پخش و نمایندگی های فروش این محصول با نرخی مناسب صورت می پذیرد. بنابراین کسانی که در عرضه صادرات این خوراک و یا پرورش این گونه از ماهی ها فعالیت می نمایند می توانند با حجم زیاد این کالا را خریداری نمایند. اگر می خواهید درباره میزان غذای مناسب برای آبزی‌ ها بیشتر بدانید، پس لطفاً در ادامه این نوشته ما را همراهی کنید.

تولید خوراک ماهی رودخانه ای

میزان غذای مناسب برای آبزیان

میزان غذای مناسب برای آبزیان

میزان غذای مناسب برای آبزیان به پارامتر های مختلفی وابسته است. از جمله پارامتر هایی که برای غذا دادن به آبزیان باید به آن توجه داشت شامل سن آبزی، گونه آبزی، وضعیت جسمانی و دمای آب و اکسیژن موجود در آب می باشد.

بنابراین با در نظر گرفتن تمامی فاکتور های مذکور در بالا و بسیاری فاکتور های دیگر، می توانید درباره مقدار غذایی که یک آبزی به آن نیاز دارد تصمیم بگیرید.

برای مثال زمانی که اکسیژن موجود در آب کم می شود باید از مقدار خوراک روزانه که به انواع ماهی و میگو داده می شود کم گردد. این امر به ویژه در پرورش آبزیان آکواریومی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مراحل رشد آبزیان بر روی میزان خوراک آن‌ ها تاثیر زیادی دارد. غذای بچه ماهی ها و یا لارو های میگو به سبب نیازمندی به فرایند رشد باید در وعده های زیادتری داده شود. عموماً ۵ تا ۶ وعده در روز به آن ها باید غذا داده شود.

میزان غذایی که در حوضچه های پرورش میگو و ماهی داده می شود بر اساس تعداد ماهی و میگو های مستقر در حوضچه، میانگین وزن آن ‌ها و درصد بیوماس (مقدار غذا دهی) سنجیده می شود. با ضرب تمامی این پارامتر ها در هم، مقدار غذای مورد احتیاج آبزیان به دست می آید.

عرضه خوراک ماهی رودخانه ای

عرضه خوراک ماهی رودخانه ای

عرضه خوراک ماهی رودخانه ای در این سایت نیز به صورت عمده و با نرخ کارخانه صورت می پذیرد.

شرکت بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان، غذای ماهی رودخانه ای را با نرخی ویژه و به صورت کلی به فروش می رساند.

برای اطلاع از قیمت خوراک ماهی های رودخانه ای، اصالت فیزیکی محصول، تضمین خرید، چگونگی ارسال کالا و مدت زمان ارسال آن، می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در این سایت با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این شرکت آماده هستند تا به همه سوال های شما در این زمینه پاسخ داده و به مشاوره شما بپردازند.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید