مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

تولیدات کنسرو غذا گربه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدکنندگان کنسرو غذا گربهمحل تولید کنسرو غذا گربه
تولیدات کنسرو غذا گربه

تولیدات کنسرو غذا گربه در طعم های متنوع در کشور سبب شده است که قیمت تمام شده این محصول با کیفیت نسبت به نمونه های مشابه خارجی بسیار پایین تر ارائه گردد. ارزانترین کنسرو گربه را می توانید در حجم زیاد از طریق مرکز پخش آن سفارش دهید.

تولیدات کنسرو غذا گربه

تولیدکنندگان کنسرو غذا گربه

تولیدکنندگان کنسرو غذا گربه

تولیدکنندگان کنسرو غذا گربه برای ساخت یک محصول درجه یک پارامتر های زیادی را در دستور کار خود قرار می دهند که برخی از این پارامتر ها به شرح زیر می باشند:

کیفیت و تازگی مواد غذایی به کار رفته در خوراک: یکی از مهم ترین فاکتور ها که نقش اساسی در کیفیت کنسرو گربه دارد این است که از پروتئین های گوشتی و سبزیجات تازه و سالم در تولید غذای کنسروی برای گربه ها به کار گرفته شود.

روش تولید کنسرو: استفاده از ماشین آلاتی که بدون دخالت دست و به صورت کاملاً بهداشتی خوراک گربه را تهیه می کنند بر مرغوبیت این محصول تاثیر به سزایی دارند.

به کارگیری ویتامین ها و عدم استفاده از نگهدارنده ها: اگر از ویتامین های گروه بی، آ، دی، ای و کا در خوراک گربه استفاده شود و فاقد نگهدارنده باشد از استاندارد بالای کیفیتی برخوردار است.

بسته بندی: استفاده از ظروف ضد زنگ و ظروفی که به راحتی میکروب زدایی می شوند در ساخت کنسرو گربه اهمیت ویژه ای دارد. همچنین وکیوم کامل غذای کنسرو گربه بر سلامتی این محصول و کیفیت آن می افزاید.

محل تولید کنسرو غذا گربه

محل تولید کنسرو غذا گربه

محل تولید کنسرو غذا گربه در کارخانجات تولید خوراک حیوانات خانگی می باشد که با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های ساخت کنسرو گربه این فرایند انجام می شود.

بازرگانی دارا پت افتخار دارد که به صورت مستقیم محصولات کنسرو گربه تولید ایران را در حجم زیاد و با نرخی ویژه عرضه می کند.

برای کسب اطلاعات قیمت غذای گربه و دیگر خدمات این بازرگانی از طریق راه های ارتباطی زیر این نوشته با ما تماس برقرار کنید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید