مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =

توزیع عمده خوراک ماهی صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات خوراک ماهی صنعتیمراکز عرضه خوراک ماهی صنعتی
توزیع عمده خوراک ماهی صنعتی

توزیع عمده خوراک ماهی صنعتی توسط شرکت های تولیدی و نمایندگی توزیع خوراک ماهی با قیمت های عالی و در کیفیت های بالا انجام می گردد. عرضه خوراک ماهی صنعتی به صورت عمده سبب کاهش هزینه ها شده و اغلب خریداران و فروشندگان نیز تمایل به خرید عمده دارند. جهت آشنایی با مراکز توزیع خوراک ماهی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

توزیع عمده خوراک ماهی صنعتی

بررسی مشخصات خوراک ماهی صنعتی

بررسی مشخصات خوراک ماهی صنعتی

قبل از بررسی مشخصات خوراک ماهی صنعتی ابتدا به مواد تشکیل دهنده آن ‌ها می پردازیم.

رشد ماهی ها و شرایط ایده آل پرورش از مباحث بسیار مهم در تولید آبزیان است. بنابراین خوراک آبزیان باید از موادی تولید شده باشد که تمام نیاز ها و انرژی لازم برای رشد ماهی را در دسترس آن ها قرار دهد.

مواد اولیه ای که معمولا در تولید خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر است:

۱- پودر ماهی: یکی از منابع مهم پروتئین در تغذیه آبزیان است و مقادیر لیزین و متیونین قابل توجهی دارد.
۲- مواد با منشاء گیاهی: شامل گندم، جو، ذرت، سویا و آرد می باشد. این مواد تامین کننده انرژی، کربوهیدرات و بخشی از مواد معدنی و ویتامین ها هستند.
۳- انواع روغن ها: برخی از مهمترین آن ها شامل روغن ماهی، روغن آفتابگردان، روغن ذرت، بادام و نخل خرما می باشد.
۴- مکمل ها: در این دسته از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها استفاده می گردد.

شرکت های تولید کننده خوراک ماهی از انواع مواد اولیه با کیفیت در تولیدات خود استفاده نموده تا محصولی با معیار های لازم و مناسب برای تغذیه آبزیان تولید نمایند و در نهایت مشخصات خوراک ماهی صنعتی را در قالب آیتم هایی مثل میزان انرژی، درصد پروتئین، چربی، فیبر، رطوبت و خاکستر اعلام می کنند.

نکته حائز اهمیت اینکه مشخصات خوراک ماهی های صنعتی با توجه به گونه ماهی، طول و وزن ماهی متفاوت خواهد بود لذا قبل از خرید غذای ماهی می توانید جهت بررسی مشخصات غذا آنالیز آن را درخواست نمایید.

مراکز عرضه خوراک ماهی صنعتی

مراکز عرضه خوراک ماهی صنعتی

همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد مراکز عرضه و توزیع خوراک ماهی توسط شرکت های تولیدی و نمایندگی توزیع خوراک ماهی صورت می گیرد. این مراکز در تعداد زیاد در کشور وجود داشته و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند.

خریداران و فروشندگان خوراک ماهی برای صرفه جویی در هزینه های خوراک ماهی بیشتر تمایل به خرید عمده دارند. بنابراین باید از نمایندگی و مراکز توزیع خوراک ماهی اصلی و معتبر محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

مراکز اصلی فروش غذای ماهی مجموعه هایی هستند که به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به عرضه خوراک ماهی صنعتی می کنند. آن ها غالباً توزیع خوراک ماهی را نیز به صورت کلی و تناژ انجام می دهند.

برای یافتن این مراکز به راحتی می توانید از طریق اطلاعات فراوانی که در سایت های اینترنتی در اختیار شما می گذارند اقدام کنید.

مجموعه بازرگانی داراپت نیز یکی از مراکز اصلی فروش و عرضه خوراک ماهی است که ضمن دریافت اطلاعات می توانید محصول مورد نظر خود را نیز سفارش دهید. به این منظور تنها کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

کمال احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دارا پت شما را به خرید بهترین محصولات خوراک آبزیان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید